fredag 23 januari 2015

Nu ska fondpapperna in ..Lever mitt liv parallellt med rosa fluff..& Soolorado is da shit...



we swim in the same water..


yepp..
såärdet
iallafall när det gäller mig och Lena
 "viknasbollarsombaravillflyttaomkringsaker"
givetvis landade jag och Holly i Lenas fina butik och studio denna härliga vinterförmiddag..
vi fikuleramästare tillika glupskapålivetkvinnor
dialogerna landar alltid i abstrakta vinklingar mellan dur och moll...skratt..insikt och vårat ständiga ifrågasättande
..varför göra livet enkelt...när man kan krångla till det
mmmm..inspiro så det räcker
resten av dagen ska tillbringas framför datorerna..
målningar ska väljas ut...fondpapper ska printas ut de med..alla slag av byråkratipapper ska beställas..
så de vet vem jag äro
"kanjuundravilketalteregosomdevillhapapperpå"
..vem är jag..
intressant tes..egentligen 
summasumarium
min lilla Fredagsmysinspiro
är glimtar från hemmets vrå...Lenas place på jorden..
och ett hett tips för er liksom som jag alltid har sjukt värk i målaraxlarna
en pilatesmatta...två ohyggligt fulagula tennisbollar under ryggen
sen är det bara att rulla på 
"måstefasenmåladessavita"
ontsomfan gör det
men lika effektivt
sen kan man även instagramma.. lyssna på favvisblues..blogga samtidigt
hepp...dagen är räddad




































































ett litet paket damp ned till Holly i lilla brevlådan igår
ett tjut som väckte döda uppstod i lilla gommen när den ena rosafluff efter den andra plockades upp..
världens finaste Sanna "min brors vackra fru"som har firman Soolorado
har designat dessa fina åt henne
själv fick jag en rykande färsk inspirotidning av Lena
och har dregglat över dessa Asiatiska medicinska gubbar som ligger näst överst på min måsteinhandlalistamed 
..fick även nys om en liten nätt boning här på Söder..i mina gamla kvarter
elände att jag redan boat in mig
om kan man nu kan punga upp slantarna till lilla kyrkan så kommer jag gärna och rockar loss med inredningen 
och nu  jag har mjukat upp mina målarmuskler till kvällens Blues dans
mmm...fantastiskt mysigt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar