tisdag 13 januari 2015

Färger...Former..Sibella Court & Tiden så abstrakt

några minuter av livet


har passerats
igen 
närmanharroligt
går tiden snabbt..när man är i tristess så jäkla långsamt
kan man inte skifta dessa tu..
så man kan få njuta extra mycket när man har roligt och det tråkiga flimra förbi som en liten existentiell suck..
mennejdå
det ska kännas att man lever
lever gör jag med fullo iallafall
från mysig oerhört nödvändig fikulera med min Lena imorse till mitt måleri som pulserar fram
har även börjat planera in mina veckor i Thailand
..mmm..ett måste för inköp till butiken
färger...former och penslar i min hand fyller min tillvaro här på jorden
därav att jag blir inspirerad av favvisen maximalisten Sibella Court 
 som även brinnande för det enkla





















































...mysmiddag med kära..
högar med böcker landade på bordet och även tulpaner som står här och siar om våren 
mmmm...härligt
något mer som är härligt är min dans imorgon 
som jag längtat ...känns som år sedan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar