torsdag 15 januari 2015

Inredning så Nödvändigt..Även utveckling i alla former....& nu startar Vintermarknader på Mosebacke

sista handen på rock´n roll lyan i Vasastan

mmmm...tänk att det är såninorden roligt med att skapa hem..
skapandet i alla former men inredning är så jäkla tacksamt
oftast slitsamt..tidskrävande men vilken sport..
att skapa ett hem för just den individen
se det förändras..utvecklas för att sen se deras oerhörda tacksamhet
fantastiskt
har ju blivit mycket mindre uppdrag de senaste åren ..
mitt bildmåleri är ju så himla nödvändigt
men sen rycker det i inredningshänderna ..oftast märker de som står en närmst .
.hur det står till med detta "närjaghelatidenflyttaromkringochgörommeränvanligthärhemma"
göra om...skapa rum 
ett nödvändigt tvångmåste
får kickar av det vackra..som tilltalar
hittade dessa sobra bilder från Elle Danmark
hemma hos Yvonne Kone 
fann även en fin väggskena till mina ladugårdsdörrar som ska hängas upp framöver 











































..något annat som ger kickar är allt nytt som man lär sig i livet
min minsta har ju mycket framför sig att bevandra sig i 
som att lära sig simma
lyckan var ju total "ävenomhonisitttyckeredankunde"när simskolan påbörjades häromdagen
och en av mina 
är att utvecklas och njuta av min dans
härligt
..fick även ett hett tips av Saras mamma ..
men Ååååå så roligt
nu när vi flytta bort från Söndagsloppisen på Hötorget







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar