onsdag 26 november 2014

Bokat av på min skjutaupplista....check..& gör din egen pepparkaksform.. Böcker i högar..på rad..



mmmm....nötbröd & vackra julplantor

mysiga juliga tider
och lugna
min kärring mot strömmen syndrom gör ju att när alla andra stressar fram till jul
tar jag det lugnt
sitter och doftar på hyacinter och intar oanständigt mycket goda drycker..
ser på julfilmer och hottar upp min julnördsådra till oändliga nivåer
nåväl
idag har jag bockat av på min långa skjutaupplista
städa/rensa mitt stora vindsförråd..check
burit upp sommarkläder på vind..check
nubbat fast alla lösa sladdar härpåmittvitagolv..check
slagit in alla 24 paketen som tomten bär ut till den 1..check
mmmm..min variant av ta det lugnt
fann även en sida där de visar hur man gör sina egna pepparkaksformer
haha...så fantastiskt julnördigt
..
även mina böcker på hög överallt .. 
är min inspiro 
 och lilla Nudde som nu infunnit sig i det Kastmanska hemmet










































































....inte kunna dansa ikväll..........check

mmm..usch vad trist
men så är det ju när man måste ge med sig när Hollys pappa vill göra något ..
annars är Onsdagarna mina ..har jag verkligen klargjort..
men ska nu ta min lilla Holly i famnen och sätta på en alldeles ljuvlig liten julfilm därtill lite mumsbitar..
julmyskväll med Holly...check


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar