tisdag 2 september 2014

Vi röjer i Tryckeriet..Holly med målarpeslar & Vi fortsätter med myskvällar...

allt blir vitt


även hattarna..
mmmm...Holly var med på ön igår
och nu rensas ..plockas..slängs det måjagsäja..
inför nästa säsong är det så skönt att rensa ur sommaren som gått..
och idag har jag verkligen gjort om tryckeridelen
kommer göra om ateljén till hattbar/dryckeri
kommer även ta in både vintage/nya kläder i skön harmoni 
som nu hänger på rad inväntades nästa års besökare
hoppsan ..ser ut som mina öppna garderober hemma hos mig
hmmm..nåväl har alltid tyckt det är fint att visa sina kläder 
min inspiro är glimtar från gårdagen
härliga fina skratt varvas med de allra vackraste blommorna från Lena..nya blackboarden i hallen
och intressant att både mina döttrar har samma frissa
skiljer trots allt "bara" 17 år mellan dem 
älsklingsguldlockarna 
































































vackraste rena vita mot svartnött plåt
det finaste som finns
om denna elaka förkylning som har min arma kropp i besittning får bestämma om jag masar mig iväg till älsklingsdansen imorgon
får vi se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar