fredag 19 september 2014

Levalivetdag..Vackra ting i högar på Zetas & Juha Mulari berör....

jag dog en liten stund


tiden stannade liksom av 
jag..ensam..sol..latte..morgonfrid

tidig morgon på Zetas..satt jag och insöp allt vackert
för ca tjugo år sedan när jag bodde i en litet trähus precis bredvid.."Lovisavarlitenochjagflyddeinnerstan"var Zetas ett oansenlig plantage bakom fult staket
till detta mecka av inredningstrend
mmm..Tempura mutantur..verkligen
betade givetvis av..Jula..ÖB..Rusta och allas Ikea innan hemfärd
detta är givetvis min inspiro
även Sumopipin från hell som absolut var den fräckaste jag mött
fantastiskt roligt























































..ja och igår lyssnade jag på musik som berörde
visste ingenting om Juha Mulari
innan jag satt på Blidösund och njöt av vackra ord..musik och fantastisk röst
och nu väntas min Sara hem på mys
skumpa..kronärtskockor och annat antipasti 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar