onsdag 17 september 2014

Favorit i repris..gps på Hamsteruslingen..& Två kvällar av nöje framför mig...

yepp...de E jag

..fast jag fick tänka till lite X a..
det har ju hänt att jag bloggat fel ålder..
men detta med årtal är ju så abstrakt..diffust när man klättrar över 40 strecket..
men jag har ju som vana att stämpla min årgång på alla mina målningar
lättare att komma ihåg då..var man var då i livets skede..
under mina rikligt produktiva högstaväxeldagar så är det skönt att sätta sig framför datorn och bara spåna..få inspiration
och jag som är beroende av det oväntade... knasiga..otroliga i inredning 
älskar ju denna lilla Karlsonpåtakethus
bloggade om detta lilla fina för ca tre år sedan 
men det tål att suktas över igen 
en liten bondgård på taket i staden Antwerpen ..Belgien
fantastiskt
detta är givetvis min inspiro samt ..mina gravbokstäver som används flitigt nu..och en undran om kan man sätta Gps sändare på Hamstrar..















































































mmm...sådan känsla att trycka ord på mina alster
med dessa bokstäver..
mmm...dans ikväll och imorgon blir det en tripp med Blidösund med härligt gäng
 evigheter sen  man var aktiv i Blidösunds vänner
så mysigt ska det bli
..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar