måndag 11 augusti 2014

Sakta med Uppackning...Fönstervägg ska Utformas & Återupptäcker gamla stamhak....

plockar upp mina minnen

mmmm....sakta går det i det nya Kastmanska hemmet
nåväl..sakta enligt mig..inte gängse normer..
har alltid vetat hur jag vill ha det...och fort går det
men med butik...hollys inskolning ..valppassning och jobbiga skumpaskålningar med vänner 
så får låda efter låda väntas på uppackning
i väntan på glasväggen som ska upp för att dela upp ena rummet..
köket kommer jag inte ta tag i förrän efter jul...hörochhäpna
min inspiro är glimtar vad komma skall
och min färd i rätt riktning när jag nu på mornarna går nedför slussenbacken mot båten

















































...är så tacksam för att jag ännu en gång får hasa iväg till min och Lovisas stamhak Östgötakällaren runt hörnan
och tacksam för att jag inte slängde mina skabbiga förmultnade fönster som jag hittade på ön
och som nu ska byggas till fin fönstervägg
hipp   hipp
mysigt värre 
här hemma på Söööööder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar