tisdag 5 augusti 2014

Flytten äro nu avklarad..& Holly mår som en Prinsessa...




jaha..


då har man överlevt  flytten 
nästan...
älskar att ta i...planera..arbeta hårt både med kropp och sinne
men
i 35 graders värme
kan nog de flesta gå på knäna
men vad göra nu när man flyttat från 200 till 70 kwm..
och alla som har sett mina hem vet ju hur samlarcarola har det på sakerotingfronten
mmmm...
får skylla mig själv
men fint blir det..har både bokhylla..kökshylla nästintill klart..
min inspiro är glimtar från min fina vy över Söders takåsar..dramatisk himlaspel över ön..
och min minsta som prompt "idennavärme" springer omkring i varmaste rosa tyll och bestämt manar alla att kalla henne prinsessan Holly
..hmmmm...hybris..var kan den komma ifrån..









































mmm..har även fått mina stamhak som har barhäng från latte till champagne
fantastiskt
känns så bra att vara hemma igen  


1 kommentar:

  1. Fantastisk Carola, gratulerer! Ser at Holly trives allerede,
    det er fordi hun er trygg med deg, uansett hvor dere bor!

    SvaraRadera