torsdag 31 juli 2014

MIn FlyttHetsröra...Julmuggar inhandlade & små små vilstunder med gott i Glaset

ju mer jag har att göra

ju mer måste jag njutningsfullt tanka på
somsigbör
med kulinariska smårätter...vin i glaset därtill mången kopp kaffe och frukostfrosseri som igår intogs på kvarterscafet  Saturnus
jag fullkomligt älskar sommarStockholm
lugnt fridfullt på alla cafen..krogar..Ahaaaa...
men det har varit helt olidligt varmt att stå inne och packa..rensa..skura det sista.
såtackolovattkyligabriserkomma
mmm...men på ön har det varit fantastiskt berikande dagar..
härliga kunder där mina målningar flög iväg till både Kiruna..Berlin och ett gäng till egna staden
min inspiro är glimtar från Instagram där jag visar
 nyinhandlad julmysmuggar..fullrulleitryckeriet..och mina långa"snartvitaben"som jag korslägger de fem minuterna jag tar mina glas
min stillsamma oas med lätt salongsberusning
som sig bör
för att överleva dessa dagar






































































..och min egna lilla snutta som kör sin egna lilla nedräkning till flytt
inte lätt för ett femårings hjärta att förstå...när ett fyrtisexårigt  knappt gör
nåväl
är tacksam att jag är oerhört organiserad..snabb maskin 
skönt att kunna lita på den iallafall
och igårkväll tog jag min äldsta hjärta för sommarens skräckfilm..
Deliver us from the Devil...lät ju bra..
nåväl
underhållande men inte läskigt var betyget
och jag som älskar skräckisar 
men
 nya fina tider står och knackar på dörren
just här nu i  mitt lilla korta liv 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar