fredag 18 juli 2014

Trasmattor..Kärlek till familjen & Penny..Penny ..Penny

..trasmattor..skuggspel och skrot


kan man nog sammanfatta min lyriska glädje till det fina 
just nu 
lägg till rött i glaset..grill och kärlek i mångfald som sammanfattar mina dagar i mitt liv just
så är cirkeln komplett
dagarna har fyllts med härliga täta besök över både kaffemugg och vinglas ute hos oss på holmen och idag åkte jag ut till min lillebror som blivit med hus
fina Andrej "somfortfarandeärenlitensnorungeiminaögon" och hans familj..
även min mor och far var där
fullt i trädgården blev det
många år sedan vi var samlade sist..sjukdom..flytt och annat elände har gått i vår väg
trots omtumlade..tilltufsade av livets hårda vindar har vi mycket kärlek att ge varandra
det är fint
detta är min inspiro..direkt in på livets kärna kärlek
..även glimtar på ett litet busfrö som kommit in i våra liv
 ..välkommen lilla Penny 11 veckor
kärlek vid första ögonkastet  


































































..ja knasfamiljen äro samlad..
det grillas..badas bastu..fikas ..hoppas i hoppmatta..dricks vin och fotas samtidigt
i denna hyperaktivakreativa la familia
kommer även trycka upp en skylt likt den med Hollys namn
för är man så söt och näpen som Penny behöves skylten
Här hänger Penny hon är 11 veckor och behöver vara i fred


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar