måndag 14 juli 2014

Storrensning hemma ..även i Butik & Höganäs rockar iochmed Garage...





...rensning i butik..



behövdes när jag varit borta i några dagar
nackdelen med en butik som är uppbyggd och står/faller med mig 
är man borta så blir det oreda..hullerombuller..
så dessa minigråmulna dagar har det rensats..plockats och gjorts om 
härligt
rider fortfarande på energin från Skåneland
och
Höganäs rockar
jämsides med Anders Magasin 36 ligger Garage
"Good food for good people"

detta är givetvis min korta inspiro
även mina retroskyltar som jag fyndade på loppisen igår
lägligt namn på favvisen
notera även uteplattorna hos Garage


















































..finns inte många dagar per år jag har vita regnstövlar
så bildbevis behövs
men jäkligt läckert när benen fortfarande är sommarbruna
mmmm..imorgon möhippa och fortsatt rensning
även endast två veckor innan flyttlasset går upp mot Söder




1 kommentar: