söndag 18 maj 2014

Barfotadagar är här..Vi höjer återigen glasen & Tavlorna flyger bokstavligen iväg..

nu börjar de förlika sig 

med att vi finns här.
.fågelfäna ger vika för soltörstiga individer..
som i stora flockar väller fram ..dessa senaste soliga dagar..
mmm...dagar då jag från tanken-Vad fan gör jag här...? till  -Ja det är ju därför jag är här...!!
tankar...känslor från moll till dur hör liksom till på denna skiftande omväxlande ö..
detärjudetsomärcharmen
härliga fina besökare har äntrat tröskeln dessa dagar
mina tavlor har hamnat i Tyskland..Turkiet..Frankrike och givetvis skåneland
vad är det med min konst och Skåningar
dehörliksom ihop
fantastik
vad som är ännu mer finare är de blöta fotavtrycken som sprider sig över golv och trä
min Holly springer nuäntligen barfota och plaskar än mer högljutt..
mitt modershjärta blir större och varmare än någonsin
lycka
och vi skålar givetvis in Våren..Sommaren då på stamhaket Röda Villan
min inspiro är givetvis glimtar från fantastiska dagar   




































































någon som inte ger vika för oss med barfotafötter är mina fina stolta egensinniga orädda svanar
de glider förbi "räknade till 45 stycken" i vår vik..den ena vackrare än den andra
måjagåterfödastillsvan 
nåväl 
det väntas mer regn
hmmm..måtte bara det vara sol till helgen igen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar