tisdag 25 mars 2014

Vi hälsar på Buddha..Inhandlingshysteri..& Mjuka fina fötter...tillika muskler..

idag hälsade vi på Buddha ..

och det skvättes heligt vatten över våra rödbrända kroppar..
mmm..abstrakt liv ..de lever de gula fromma..
..alltid fascinerande vad tron kan göra med viljan 
viljan att offra..tillbe..
hur fattiga de är i Buddhaland..ger de dyra gåvor till den store..varje dag ..
och vackra ting har munkarna omkring sig 
..jag västerlänning..fallangen  med ont sinne som vill "omjagkunnat" tjyva hem allt det vackra till mig själv
min inspiro från Buddhaland
 är givetvis allt heligt..fint..samsas med ytterligare kulinariska fröjder..och kontraster som sig bör i denna delen av vår jordklot 



















































































måhända jag inte blir hängiven buddist men jäkligt fina fötter och mjuka muskler ..får jag iallafall..
och jag som alltid ska testa nya varianter av njutning ..i denna mångfald av olika behandlingar ..åkte på ett riktigt stolpskott idag
mmm..men nu vet jag det ..aldrig det igen
och medan mamma åker omkring och ser ut som en lång Thailbrud överlastad av dylika ting
 ..går min älskling och plockar snäckor på stranden 
nu ..
Älsklingsstaden Bangkok..Chinatown here I come

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar