söndag 16 mars 2014

Farväl Älskade Böcker..snyft ..men HEJ bänken & Vilken fyndardag..Tjohoo

snyft & farväl...


pinsamt Kastman
efter slängt in ett hundratal av mina absolut sämsta böcker i Majbrasan var inte ett öga torrt..
nu får det vara slut på "Åhhdenköptejagnärjagvarfemtonochgicknedförbackentilldetförstaantikvariatetistan"
det är över med sådant tänk
för nu ryker typ hela mitt hem
nya tider stundas
..idag var det riktigt härligt på lilla bänken vid vattnet
kaffekoppen är nu invärmda för säsongen .. tillika penslarna..
min inspiro denna soliga fantastiska Söndag är
de fantastiska blå..himmeln..vattnet och min målarpensel
Holly och jag har även haft en fantastisk sakletardag a la Pippi
 otroliga fynd för dagen
vet inte vem av oss som hoppar högst av förtjusning medan vi trallande drar och kånkar de fina fynden
den som letar finner är verkligen mitt motto 
lycka
även sommarens pose har nu invigts































































...hyckleri..
när det är som...bäst
inte ett öga förblev torrt när jag nu redan glömt min smärta av försvunna böcker..när den ena godsaken drogs fram ur brötet
hehe...
fantastiskt
jag bidde med vacker bänk...kaptenstol och denna otroligt vackra keramik/glas kruka som glasblåsarna skänkte till mig 
tjohoo..
nu..min arma kropp och röda näsa ska vila tills morgondagens fortsatta rensning och packning



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar