onsdag 12 mars 2014

Bland Flyttkartonger...Med Feber & Korgar fyllda med friskhet




trådkorgar fyllda med nyttigheter

varje morgon ...typ..
nyttiga ...stärkande..matiga morgondrinkar
next door
mmm...man tror då att de elaka bacillerna flyr kosan 
men nej då
tre dagar med feber från hell..
tänk att det alltid slår till när jag inte har tid
då sviker kroppen mig 
slår aldrig fel
nåväl ...nu är jag ju inte kvinnan som ligger ned och väntar "måhändadetärdärfördettarsålångtidattblifrisk"
utan seglivade envisa gener besegrar...eeeee..
nu är bokhyllan nedpackad..tänk vad jag varit duktig
har slängt..gett bort..tagit ut till Ön..så många böcker så det blev endast ett 30tal lådor med kärlekar
har sorterat ut skåpen..tvättat alla mattor..burit upp "tretrapporfrånkällaren" alla kartonger som ska fyllas
min febermattinspiro äro allt glimtar från min flyttvardag...
och mina målarting som jag saknar





















































- Men bli svart då klänning j-vel ...
tredje gången gillt
jag och textil är nog den sämsta tänkbara tillsammans
..hade ju så lite att göra så jag passade på att färga om mina blekta svarta klänningar och en ny fantastisk modell som var limegrön
och man ska inte ha förtvätt..men fuskman struntade i det
 .. maskinen "somförövrigtärsåsvårattförstå"
 är för avancerad kan det finnas EN knapp ..där man stänger av förtvätt..nejrå
..
med idog envishet
blev tillslut alla 
klänningar svarta som ebenholts 


1 kommentar:

  1. I love visiting here, Carola. Your photos are always beautiful on this blog and your art blog.

    SvaraRadera