fredag 14 februari 2014

Härligt ljus..Vitaslitna..& Önsketing från Three potato four...

fantastiska

dagar ..har vi haft
med bror och hans fina barn..det har mysts ..kuddkrigats..vältras oss i kulinariska onyttigheter..
för att idag hamna på Fjärilshuset
detta fantastiska dimmiga lätt kyliga väder..faller mig så ypperligheten i smaken ..inte för att det bara är ett sådant fantastiskt ljus utan jag blir lugn och väl till mods i dimman
mmm..härligt
min korta Fredagsinspiro är vitt slitet och iochmed att jag ska få ett nytt hem 
..önsketing från
vet inte om det är min längtan till Västkusten "somjagalltidfårnärjagträffarminbror" som gör att växthusen ter sig som feskebodar för mig 
suck
känner algdoften 

















































uppochned eller är det nedochupp
vad jag vet är att Alvas kärleksfullt bakade cupcake smakade fantastiskt i min gom 
och att jag ser fram mot nya moves som jag förhoppningsvis ska lära mig på Söndagskvällen 
härlig inspirerande helg väntas
 fullt av mer bror..mer kuddkrig ..mer lägenhetskoll..loppis och bara vara med mina fina flickor



1 kommentar: