onsdag 8 januari 2014

Rockromantik med Love Warrior..Fullt av vackra skapelser & Många Firanden framöver..

fortsättning

av 
Stockholmsvyer
mmm..två nedbrända bilar gick jag förbi på väg till min mor i Söndags
Förortsgangstrar 
så jäkla onödigt
annars har jag haft fullt upp 
dagarna är fyllda med måleri..planering och nedtagning av julskyltningar ..
pust och eländigt skönt att bli av med all jul..
lika mysigt det är att få fint är det att få bort..
från eländigt fult till otroligt vackra
..
..
länge sedan sist
hade Sara och Camilla på Måndagseftermiddagsvinostmys och fick försmak på en av de senaste fotot som ska tryckas upp..
vackra Camilla ..denna etniska otroligt vackra skapelse..
varför kan inte jag vara av spännande ursprung 
..villocksåvarame..o leka
glimtar från dessa vackra..stilsäkra kvinnor är givetvis min inspiro
är dessutom så stolt över att de är mina vänner









































jaha..Kerstin få visst vara med o leka..Grumfff..
den lilla älsklingen som är född på samma dag som Sara 1 Januari
-Mamma när kan vi fira Kerstin..??
Hundtårtkalas väntas inom snar framtid
annars fyller moi också år i veckan
det blir ju tårtor..och sedvanligt krogbesök
mys
men det bästa nu är att vardagen äntligen är här och med den DANSEN
Tjohooo..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar