söndag 26 januari 2014

Måste befinna mig i Härliga Miljöer...vill sluta livscirkeln & Tilltufsad vovve sökes

känsla..



i härliga miljöer
tycker jag om ..och försöker "omjagintebyggeruppdetsjälv"befinna mig i ..
det mår jag bra av
även om jag inte inreder nu för tiden så ..kommer jag alltid vara en hängiven nörd när det gäller rum..
mmm..det finns duktiga där ute som står för det fina..själv tyar jag inte professionellt längre..
vill bara känna penslarna i min hand...det mår jag bäst av ..om jag nu inte får sitta på min lilla bänk vid vattnet förstås.. det är ju snart dags för det..
Hund eller hundar kommer snart in i mitt liv..iochmedflytt..
innan jag fick barn sa jag alltid att jag vill ha ett överlevnadsbarn "Lovisa" ett kärleksbarn "Holly" och ett barnhemsbarn...för att sluta cirkeln i mitt helande av mig själv..
hmmm..barnhemsbarnet inser jag nu att det blir lite problematiskt..dels min ålder..ekonomi blabla..
men det finns ju även så många tilltufsadesmåhjärtegryntillvovvar som ingen vill ha
jojomensan ..här är jag 
sitter och tittar på hundhjälpen där den ena efter den andra av tilltufsadeavlivet älsklingar bara väntar på min kärleksfulla famn...
ska bli tider det 
måhända jag kommer sluta som Brigitte Bardot och  flytta upp i avlägsen by för att  bara umgås med djur
nåväl det är väll inte så illa det heller
min Söndagsinspiro är härliga miljöer Mr Cup..har visat en del förr men tål att njutas ännu en gång
sobert..vilsamt och Grafiskt































hittade även två Italienska eldsjälar som stod på loppisen imorse och sålde fantastiska Reggianos
mmm..Torghandlare och eldsjälar
kan det bli bättre tro..ja skulle väll vara om de kunde dansa dårå...
måste fråga nästa gång 
nästa vecka kommer fyllas av hemskans tråkig byrokratipappersgöra..myskvällmed kusin..och givetvis härlig dans
trots jobbiga tider ..får man plocka in guldklimparna
det..är jag bra på



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar