onsdag 25 december 2013

Mitt Hjärta sprängs av Kärlek..Nördiga julklappsdetaljer &......Snyft...

mina älskade små tomtenissar..

Åhhhh...vad mitt hjärta sprängs av kärlek 
till dessa fina flickor jag närt vid min barm
ibland undrar jag om man kan älska för mycket
...
nej 
älskaälskaälskamermermerskamanannarsdörman..
.mina fina är vana med mina känslostormar gentemot dem..villvillvill älska dem till döds
så mamsen har gjort en väl upptrampad stig mellan soffan "där hon suttit och bölat framför alla dessa smäktande..fiolspelande julfilmer" och att ständigt pussa mina guldlockar.
-Man får iallafall vara tacksam att du inte är gravid ..!! säger min coola äldsta dotter
hmmm..nåväl kan erkänna att min emotionella ådra tog lite höga växlar med graviditetshormoner i kroppen 
men nu kan man skratta åt de "iblandlitekatastrofalauttryck de tog sig"
tjoohoo..
vad jag vill säga med detta lilla inspiro 
är att jag svämmar över av kärlek till mina fina och allt jag har fått
Ahhhh,....fina paket som var så väl genomtänkta
tänk ..vad jag är berikad
en salig blandning av nördiga julklappsdetaljer..ljusen är släckta..mer julpussar..viktigaste på julbordet
-Mamma tror du Tomten vill låna min gunga..
självklart min älskling..





























































..det ..enda som får mina mungipor att dras ned är 
avsaknaden av dans ikväll
..
men istället för att fatta tag i min danskavaljer så tar jag min äldsta i hand och går på Bio ..
Escape plan är bokad på tredje parkett..
Den ..kan man väl inte böla av iallafall..
nåväl ..med mig vet man inte 
när två av min tonårs favoriter 
Stallone och Schwarzenegger drabbas samman 
.kommer förmodligen vara sämsta filmen i stan..
..snyft..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar