fredag 26 augusti 2011

Arkivskåp..organisation & rensning inför loppis imorgon..



ljuset är tänt och lugnet har lagt sig över den Kastmanska familjen....not




..ännu en dag med rensning..sortering och tvättning av kläder som ska säljas imorgon när jag och Sara står på Bondegatans loppis
..om ni har möjlighet ....kom dit...
men ..allt ska ju vara rent och snyggt ..och billigt...
kanske mina tiotal pälsar och flådiga klänningar ska ligga på några hundra annars måste det ju vara priser under femtiolappen ..
min kära dotter som har ärvt min samlargen har lyckats slita sig från tiotal skyhöga knappt använda skor.
.förstår inte hur vi ska rymmas på två bord ..att vi inte tog tio på en gång ..men det ska bli helroligt..så vad passar bättre än mitt absoluta favvoämne..
lådor..plåtskåp..förvaring..överallt..





har varit på jakt efter militär...brandstationsskåp hur länge som helst..men tror att det kommer till mig när det är dags 


 


                                                     
                                                       










dessa från dustydeco



                             






              









                                 






 






avslutar dagen med sista kladdchokladtårtan..mmmm Fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar