måndag 23 december 2013

Julnörderiet når sin Klimax..det glimmar..glittrar & Sista Julen i detta hem..

jag trivs bäst HÄR...


där jag kan pussa och snusa på mina guldlockiga..
jag och Ferdinand
även om jag är i farten som den projektmänniska jag äro så 
är det bästa jag vet 
att sitta hemma i hemmets trygga fina vrå och bara omges av kärlek
DÄR ..hittar jag min kraft
annars har julnörderiet hittat sitt klimax ..nu när den ena nördiga traditionen avlöser varandra..
vi kan de små julkornen..jag och mina fina
detta är givetvis min inspiro..
mixat med ..julpussar och bilder där mörkret sänker sig över den vackra våning jag bor i
med ett litet litet sting i hjärtat vet ju jag att det är min sista jul i detta hem
men ännu så länge..tindrar..glimmar och glittrar det i varje vrå i det Kastmanska hemmet i väntan på
tomten































































..nåväl..
julfilmer smittar av sig 
..vem kan glömma Mr Napkin head i julkärleksfilmen Hollyday
kan nog koras som den mest lättroade och barnsligaste 45 årige kvinnan i stan
men det bjuder jag på 
även Lovisas
-Mamma av alla mina hundratals vänner på facebook så är det dig som jag lyssnar på samma musik..samtidigt
Hipp hipp ...jag har närt en julnörd vid min barm
God Jul 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar