torsdag 7 november 2013

Äntligen har julen kommit till Stan & Men ..vill bara jazza..



..julen har kommit till stan


äntligen
tycker vi julnördar
jag och mina döttrar har börjat julmysa redan ..mmmm..ska det var så ska det vara med besked
dock njuter vi enbart med ögon ännu så länge..
smaklökarna får ju sitt om ett tag
min korta lilla dagsinspiro är julrundan på stan vi hade igår .. från söder till city
och vem har finast mysigaste julfröjd om inte favoriten Granit som även har sin kundkväll idag med 25 % på allt
suck..får vänta att inhandla mina klappar..för idag kan jag inte gå










































från julvärme till en annan värme.
jump 4 joy på stampen..återigen får man njuta av detta par
släpade med min nya dansvännina Pernilla
vidare med en  promenad upp mot söder och ett fantastiskt dansgolv
en helt perfekt dag med en ännu mer fantastisk kväll
imogon ..IKEA med mina fina flickor..kollar om julen kommit även där


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar