onsdag 9 oktober 2013

Bearbetar fortfarande min dröm..Ateljéglimtar & Vitt trägolv får det banne mig bli

Äsch då....

det är ju ingen skillnad...

jag bearbetar fortfarande..ältar inte
 ..beabetar
 och har nu förlikat mig vid min framtid
Förlika är ett ord jag verkligen inte tycker om ..men så är det verkligen 
Disch..Dasch...fick man känna på det också ..
mmmm...ytterligheter som vanligt i det Kastmanska livet..
moi..kvinnan som bara vill ha en liten oas i livet..
nåväl
så bidde det inte
denna gång
så jag börjar skissa som vanligt hur jag ska få till det så det blir uthärdligt
ska riva ut det mesta och lägga in furugolv som jag givetvis ska vitmåla..
min inspiro 
är givetvis ateljéglimtar från en annan konstnärs oas 































..sådant golv får det bli
bild från mylovelythings..
det blir nog bra det..ikväll ska det dansas..
fast det är illa segt när mörkret faller på och man får tvinga sig ut i kvällens mörker
men är det något jag har förlikat mig med så är det min orubbliga envishet
har jag sagt att jag ska gå varje Onsdag så ska jag banne mig..
sen när jag kommer dit..vill jag aldrig gå hem 
och snart har jag gångavstånd dit ..något positivt i mitt lilla korta liv 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar