söndag 6 oktober 2013

Ahhh....alla läckra Kvinnor..Mången fynd & Ännu fler glas...




pinuppor för hela slanten..


NU...är jag heelt färdig..
efter intensiva dagar där de thar  burleskat..minglats..frotterats..dansats..och druckit "för mig lite väl mången glas" så är det himmelsk njutning att lägga upp mina långa i högläge och göra ..bara inget..
idag fyndade jag dessa äldre "dåtidsporr" böcker på loppisen 
..även på vintagemässan fyndade jag två fina dansklänningar som lär behövas när man svettas omkring i dansens virvlar..
innan Barbaras vernissage fick vi bubbellunch hos vår Helena..
pust 

tycker det är synd att man själv aldrig hamnar på bild
..utan bara är bakom kameran ..men jag försöker..
detta är givetvis min intensiva Söndagsinspiro





















































nu är man inte kaxig..
men det är Holly..
-Jag har tråkigt....
och det efter loppis...vintagemässa..lunchmedkattsällskap..vernissage och flertal fika mellan 
och de tycker JAG är intensiv
har mött min överman 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar