söndag 22 september 2013

Kan man leva utan vita trägolv...& Det vackra svarta

precis vad jag behövde i mitt liv


just nu.....när jag som bäst håller på att sortera ut hela mitt hem 
men den åker ut till Ön ..
kommer bli så fin i lilla kollonilotten tillsammans med mina andra eeeee...likadana ..
ja sakletare kommer jag nog alltid förbli..
annars har vi haft fantastiska dagar förutom halsont från helvetet
jag har dansat..målat..fikat..tagit vara på varje minut som om de vore mina sista..som sig bör
det gäller ju att älska och göra så fina saker som möjligt på dessa dagar på jorden ..
det är oftast lätt att yttra dessa ord men är svårare att förverkliga i praktiken 
jag tycker verkligen jag har lyckats med detta 
berikande och mer förnöjsam borde jag vara 
gör en kontring på ytlig fägring men för mig oerhört viktigt
vita trägolv 
ett måste i mitt liv ty utan trivs jag inte 
så när jag var hemma hos Helena i Fredags på mysfrulle dregglade jag över hennes slitna..misslyckade målade trägolv
vill...vill..vill och kommer få i mitt nästa hem 
min inspiro är givetvis detta och motpolen det svarta som betyder ännu mer i mitt liv
 ..dessa bilder från fina bloggen



































..ja tänk vad fint det kan bli med inget underarbete"fuskmålning"
man ska aldrig hålla sig till regler eller inom ramarna ..då missar man livet och oftast det vackra
idag har jag Söndagsmyst med  mitt lilla monster och min stora mönsterbarn..
och kommer fortsätta denna fina söndagskväll i samma tema
imorgon mysfrukost hos älskade maud




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar