torsdag 1 augusti 2013

Väntans bubbla..Italiano caffe & Rosa Fluff

ordet som både startar mig och min dag..


..mmmm..jag bär verkligen upp detta som heter fikakultur på mina starka axlar..
dessa härliga mysiga njutningsfulla mornar som berikat mig så mången år..
alla som känner mig vet att innan latten i min kropp har verkat så vill Kastman inte leva
så illa är det verkligen 
vidare har vi 
i två dagar verkligen haft och göra på ön
perfekt väder för oss som har verksamhet
för kallt för att sola och för varmt för att stanna inne i stan 
aktivitets/shoppingväder 
bäst att njuta av sötman innan värmeböljan som kommer i helgen ..då blir det stiltje igen 
men det gör inget ..jag går ju i väntans lilla vakumbubbla
kan nästan liknas med att vara gravid..inget är viktigt ..allt ter sig obetydligt..oväsentligt 
..bara fokus på målet..på DET..
mmmm..jobbig månad innan besked
min lilla inspiro är
 mitt favoritcafe italiano caffe i mitt tycke även det absolut finaste i inredningsväg..
har visat mången bilder förut
 ..MEN idag stängde jag in mig på muggen och fotade ..nördigheten är total..men det bjuder jag på
allt uppblandat med rosa fluff i skepnad min Holly & Liv 














































































..de fina små balettskorna är mer svarta än vita..som sig bör..
imorgon mer fika..solning ..kanske ett dopp eller två..mer mys och förmodligen övernattning på ön ..
nu när Augusti har klivit över sommarsockeln känns det bra att samla ihop både tankar och kraft inför höstens stundande äventyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar