tisdag 30 juli 2013

Min Yngre upplaga på besök..Kulinariskt & Rosa tyll överallt

vackraste finaste Jenny på besök


...
för ca femton år sedan 
huuu ..är det verkligen så länge sedan ..kom en svartklädd kvinna med exakt lika svarta bågar
 "Carola look a lika mentioåryngraupplaga" 
in genom mina dörrar på la loba som då låg på Norrladsgatan här i stan..
Hon undrade om jag behövde någon inredning assistent 
självklart kunde jag inte motstå denna fantastiska kvinnas förfrågan 
på den vägen är det 
lika barn leka bäst ..oj vad roligt vi haft det under alla år och nu har vi fått två flickor som är prick lika gamla dessutom gick vi hand i hand genom både graviditet och småbarnsår..
fantastik berikande
så om Sara är min ljusa skugga är Jenny min miniupplaga
både snudd på lika händiga och duktiga som jag är :-)
dagarna som förflutit har varit helt makalöst fulla av intryck..gester..vin ..kulinariska utflykter..fantastisk middag i Saras atelje
allt uppblandat med rosa tyll och bus i blick























































mmmm..även Hollys Leon med mamma Leila kom i Lördagskväll 
ett år har gått sen  jag tog senaste solnedgångsbild vid vattenkajen 
härligt att se dessa två busfrön leka kull i skogen..jaga varandra..kasta dart..
Holly har ju en liten rosatullsida och en större äventyrsbussida 
tänkte sätta henne i både balett och fotboll till hösten 
det blir nog perfekt det  
nu när vårt nya liv börjar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar