fredag 5 juli 2013

Inspiro från Saras hem..Kulinariska dagar & Ris åt Swingarna..

inspiro så det räcker..


givetvis hemma hos Sara..
idag började vi dagen med förmiddagsmys på hennes fina varma balkong 
kameran gick varm men kan endast lägga in ett fåtal bilder "man är ju ingen Hannah precis"
sen tillbringade jag & Holly en alldeles fantastisk mysrundepåstan dag 
denna molniga lite kylblåsardag
..detta soliga varma väder som utlovades vart tog det vägen ?
nåväl hoppas på helgen..så det blir lite snurr på verksamheten ..
annars har det idkats kulinariska mysstunder med gott i glaset alla kvällar som förflutit förutom i Onsdagskvällen som dansades..
mmmm..börjar bli lite trött på stroppigheten på socialdanshaket..
alla har vi varit barn i början ..men det verkar de invanda dansarna inte kommit ihåg..
är redan less på att aldrig bli uppbjuden samt se besvikelsen i ögonen på dem jag bjuder upp "förtackolovsåfårdeintetackanej" 
hårt ris åt dem
men men ..jag ger mig ICKE..
ska både bli bra i dansens virvlar och även senare komma ihåg när jag själv var novis..
sådetså
min inspiro är givetvis myskvällar och suktande vyer från Saras fantastiska hem 





































































härliga fina sommarkvällar sjungs in vid vattnenbrynet
samtidigt klubbade vi bestämt att nästa lilla mysmöte lämnas barnaskaran hemma
inte mången vettiga ord utdelades denna fina kväll..
nu hoppas vi på sol och sommarvärme så man kan lämna koftan hemma 




1 kommentar:

  1. Hahaa vilken underbar bild på Holly & mig...Holly tar i för kung & fosterland :)

    Älskar er!

    SvaraRadera