tisdag 23 juli 2013

Stormig Mysdag med mina Monster/Mönsterbarn & Fiket på Strömparterren rekommenderas..

idag tänkte jag så här..




grått..vitt..och kärlek
mmmm...det behövdes denna stormiga dag
Min vän Lena har en intressant tes som hon tycker jag ska anamma 
klä dig i vitt när du står i butiken så får du se vilken skillnad det blir i kassan ..
hmmm..så jag tog på mig blåjeans och vita blusen för att forska om det blev mer klirr..
men efter mysfrukost med Holly på favvisfiket så gjorde jag en tvärvändning från kajen och skippade åka ut idag
idagtyckte jag att det behövdes stormysfaktor i klädnad av mina älsklingar
jag tog mitt monsterbarn & mitt mönsterbarn i varje hand och 
skapade en härligt förlustande dag på stadens gator istället
från Södershöjder.. Blå Lotus som även min Lovisa växt upp på...sushi..mellanlandar vid nyöppnade fiket på i mitt tycke..Stockholms finaste plats strömparterren 
detta är givetvis min inspiro denna stormiga dag
 ..allt i min favoritfärg det gråvitas tecken varvat med mina fantastiskaberikandebarn

















































nåväl
så här ser mamsen ut varje morgon och kväll nu för tiden
om hon nu inte bloggar..hemsidearbetar så spelar hon WF..
mmmm..älskar ju ord i alla former och är det iklätt spel så...
kan hon ju inte låta bli
imorgon dansas det Lindy Hop igen 
och nu har jag lurat dit min vän Ewha..som ska gå prova på först..
 så roligt att ha någon man känner som man kan mysprata med mellan swingen 



1 kommentar:

  1. I love your blog and wanted to let you know that I nominated your blog for the Liebster Award. For more information on what this is just follow the link below. :) Congratulations!
    http://pdearmond.blogspot.com/2013/07/the-liebster-award.html
    Pam Dearmond
    http://pdearmond.blogspot.com/

    SvaraRadera