söndag 7 april 2013

Vernissagedagen över..glimtar därifrån & Busfröna Holly-Kerstin


svart & vitt  som sig bör


...mmmm..
nu är jag & Sara 
kaputta..urlakade ..överkörda av ångvält..
svårt 
att beskriva denna besynnerliga tomma uttömmande känsla som brukar befinna sig hos iallafall mig efter ett projekt som rotts iland..
efter intensiv hängning och fixande i Fredags .."dessa bilder lägger jag in på konstbloggen "så är äntligen vernissagedagen över..
fullt hus från starten ..
att sen vimmla..vingla omkring och försöka småspråka med flera hundra personer 
samtidigt som man försöker få ur sig några seriösa ord efter
hektiska dagar och inte många timmars sömn ..gör ju att det seriösa får stå bi en stund
..helst skulle jag vilja prata ingående med alla ..
men det hinns ju aldrig på dylika tillställningar 
då är det ju tur att man har sin ljusa hälft som drar sitt lass i dagarnas fantastiska problem..
..borden dignade ..egon smörjdes och man känner att
 ..Ja.. det är faktist värt mödan att dra igång utställning efter utställning..
över tusen bilder har tagits så dessa kommer fylla både bloggarna de närmsta dagarna
..här är en del av mina kära..kulinariska och de två busfröna
 Holly och Kerstin

























































här skulle jag kunnat sitta hela kvällen igår 
men som seden bör så fylldes fin krog med glada nära och kära
satt mest och försökte hålla mina ögon öppna ..men mysigt avslappnande var det med mycket kärlek omkring en ..då mår man ju bra i själen
imorgon mer av utställningens dagar













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar