tisdag 2 april 2013

Holly regerar redan ..Kär i Bistro Rigoletto & Skålar in våren



Holly välkomnar högtidligt svanarnas intog till ön..


sådärja
 Hybrisen har börjat
förra året var ju ön hennes..enbart hennes..
på nåder fick besökare " även mänskliga sådana" sätta sina fötter på denna HollyÖ..
hmmm..
skönt med stora egon men de kan bli lite jobbiga ibland
speciellt när de slåss med uppmärksamheten med mina egna..
..
dagar med snö..frost och issprickning ..

-Varför är det sådan dimma vid ön ..frågade jag kaptenen..
-Det blir så när det är riktigt riktigt kallt..!!!
..skönt att veta
 när man ska tillbringa åtta timmar utomhus..med en treåring 
men vid min lilla lilla husknut i solens strålar
..var det riktigt skönt..
min lilla inspiro
 är dessa kylslagna dagar som fyllt med.
snökakor..issprickning och min absoluta nya favorithak 
..Rigolettos frukost..
bistro..fransk musik i bakgrunden ..stil..finess och tittar man med själens öga så känns det som man är i Vårens Paris..































..då höjer jag min indrukna  kaffemugg 
och välkomnar en varm..inspirerande..skön..flexibel sommar 
..med mången stimulerande möten...sätta nya minnen och glada skratt
tror dock att i min hand oftast kommer vara ett glas rosé..
hmmmm..
Helena " den lilla syndfulla vindamen" får skärpa sig 
inte inleda mig i frestelser
..
hela tiden 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar