måndag 15 april 2013

Svarta egobilder..Dödskallar & Väntar på de saliga tre..Äventyr..Ögonkontakt..Roligt

..skönt att det finns ett par spännande ögon i stan ...



..på prat om ögonkontakt..äventyr och göra roliga saker..
ord för denna dag 
kanske är det för att regnet droppar på oss..plus att vi har legat sjuka några dagar
som jag önskar att dessa tre infaller
hmmm..
nåväl väntar på att åka till Galleriet och plocka ihop allt ..sköna lata inspiro dagar i Gamla Stan är över för denna gång 
Tack ännu en gång för ni mysiga fina som gör att jag vill/kan fortsätta måla..
min regndroppsinspiro idag 
börjar med fortsättning "bild från DN igår" på mina dikter till Lena som också alltid väntar på att det ska bli roligt..roligare
även min fysiska alterego rockar loss med olika filter
om man säger så här...det är nog tur att jag inte behärskar photoshop till fullo
 ..för odrägligare hybrisego skulle man nog inte kunna finna då
svart..svart ..svart
 i pussarnas tecken 



















































..alltid lika skönt som trist att hänga ned en utställning..
PUFF
så var denna lilla stund i mitt liv borta
hmmm..hur klarade man sig innan kamerans förevigande ??..speciellt med en guldfiskhjärna som min..
..nu en kaffe innan slit o släp ..
har även stoppat ned lite kulinariskt o bubbel till Sara och mig 
blir ju bubbeliibopproligare så..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar