söndag 24 februari 2013

Three potato four shop...Vårbräcklig..& Hinna ha så roligt som möjligt..

Söndagsstart i ateljén 


..mmmm..härlig lugn berikad morgon startades med morgonmys i ateljé..
hann skissa..klippa ord 
och planera inför stundande efermiddagsskapandet..
vidare på en solig vårlig dammig promenad till Lena i gamla stan..
förmiddagsfika med skratt och eftertanke som föder..göder nya och tankar man haft..
livet denna vår bräckliga existens
speciellt när åren går ..man blir äldre och sitter med "kanske inga svar" men mången facit i hand..
vad är viktigt ..och vad värdesätter vi..

lär dig livets svåra gåta..
älska ..glömma och .....ha roligt ..

just skapa..söka upp roliga stunder..där man mår bra..föder energi att gå vidare..
är iallafall jag expert på
speciellt i mina livsskeden som varit kämpiga..
känner mig även berikad att ha fina vänner omkring mig ..
som värdesätter lika livsvilkor..
nåväl något som förgyller min existens är loppisrundan idag
med the gang 
Lena cilla Holly & moi..
något annat som bidrar till guldkant är dessa små godsaker från three potato four shop.
visat fina begärliga ting därifrån förut..
men frågan är..kan man leva utan dessa fina ..hmmm






































..frågan är om jag kunnat leva utan dessa fina
hmmm..förmodligen 
men kul har vi Holly och jag när vi springer omkring och leker ..eeeeeee..
just dessa små lekfulla
..små glimtar ..även om nivåerna är spridda..
bidrar till väbefinnande
..
NU
till det jag verkligen vill leka med
penslar..lim och ord
därav tidigt blogginlägg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar