söndag 27 januari 2013

Papper i omlott..Boulevardteatern & Stora fynd..

fynd för dagen

..idag mötte vi upp Lena på Söder ..
härlig fikulerastund 
vidare till boulevardteatern..
en fantastisk liten tolkning av Spöket Laban
en riktig liten filosofisk föreställning..värmde i själen 
..försök verkligen se en.
..vidare till Drottninggatans loppis som öppnade idag..
Loppisen från Södermälarstrand har ju flyttats hit
klar förbättring
..större ...bättre... lokaler
givetvis hittade jag dessa fantastiska skolaffischer
Bahh..vad blev det med min utlovade asketiska livsstil..speiellt nu när mitt hem ska krympa..
men ..som ni vet är jag galen i sådana här..
min korta inspiro är givetvis dagen ..och dessa stillsamma vilsamma bilder från favoriten








































papper..riva..klippa..omlott..ord ..meningar..
Aaaaaa..
eftersom jag för ett tag sen vaknat upp från min lilla småbarns bubbla..
höjt ögonen och insett att det finns faktist en värld utanför
drog jag mig till minnes alla mina utklipp citat..krönikor och afroismer som jag samlat i pärmar ..mången år av idoget samlande..
mest från tiden före webben..
letade och fann..
vad roligt jag har haft nu..att bläddra genom och minnas mina tankar..
.. 
sen har det målats
mina oljliga fingrar klibbar fast vid tangenterna..för ska fortsätta en stund till..
härligt intensiv Söndag med både eftertanke och fynd





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar