torsdag 20 december 2012

Wythe Hotel...lugn vecka & julkänsla på topp..

allt står på sned i snömassorna...

..härliga ...snöiga dagar med julkänsla..
har passerat i rasande fart..
har inhandlats fina klappar åt nära & kära..druckits fina drycker och intagits kulinariska mumsbitar
 ..allt tillsammans med de som står mitt hjärta nära..
när alla stressar omkring i jakt på den perfekta julen ..
 har jag den lugnaste tiden på året..
det är då alla mina projekt ligger nere och jag kan rå om de nära & förvalta tiden åt att bara mysa omkring..
fantastisk lisa för själen..
men..
om jag nu vandrade ensam på jorden eller ville byta miljö några dagar så tycker jag detta nyöppnade hotel skulle vara gosigt att tillbringa några dagar på ..såhär mitt i livet
min insiro är Wythe Hotel 
gammal industri..tegelväggar..råbarkat..
mycket väl tänkt 
& flört med vår samtid..





























..framför allt skulle jag vilja fira nyår /mega party i dessa lokaler..
hmm..
allt har sin tid..
just nu sitter jag med glas rött och njuter /snusar å granen som glittrar så fint..
utlovar mysig jul
hoppas ni också hinner känna lite julkänsla där ute..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar