måndag 12 november 2012

Ljuva bilder från Hannah..& Plåtskylt..knivar med en flaska Rom

..hemma igen..



..mmm..härligt att komma hem..
längtat så..
till min lilla vrå i denna del av världen..
..ibland väskor..döttrar..prickig vovve..tvättning och uppackning försökte jag få en liten ensam del i soffhörnet..
kände mig som navet i kaosets mitt..
..mysigt att få glimta in i vänners bloggar och småprata med dem man har kär..
min oerhört korta inspiro är dessa bilder från finaste 
Hannah Lemholt blogg..
där hon fortsätter visa inspirationsbilder från hennes & Saras resa till Bali
...bland ramar..minibuddha 
och tolkning av världens vackraste Sara
dessutom vet jag infakto att Hanah tycker om mina tavlor
 så  
har ett förslag -Hannah vill du tolka mig med din kamera..?.
i utbyte av en tavla
..
konst mot konst
























...min dotters redan trötta blick på vad jag har hem från Thailand..
..rostig plåtreklam...tandkrämer i stora lass..sedvanliga knivar o flaska Rom..plus ett gäng med udda konstiga "vadharmandennatill" massagesaker..
men hon borde inte knorra..
hon fick en stor påse med dittodutt från Victoria secret....
förundras hur olika jag och min älskling äro..
..imorgon tar jag tar i mina älsklingspenslar..
som jag längtat






1 kommentar: