torsdag 15 november 2012

kärlekens kramar ..pussar & svartvit inspiro


svartvita myspussar

..härliga omtumlande intensiva dagar har förflutet i vår lilla liv..
dagar som inneburit mången känslor till höger och vänster
..av alla olika slag
som livet sig bör
det har fikats och druckits vin med mina kära..
härligt att bolla sig igenom allt som kallas detta liv i smått och stort

kan aldrig få för många känslomässiga bollplank ..eller hur..
min korta inspiro för dagen är kramar..pussar med mina två ljusa
..Holly och Sara 
även denna fina lägenhet på Östermalm som jag hittade hos den inspirerande sidan 
bland böcker..tidningar ..allt i svartvitt givetvis














 




















..avslutar med vår lilla svartvita prick som fortfarande tror att han är en liten katt och ska sitta i knät hela tiden..
kärlek
så skönt att vara hemma och sätta igång med mina målningar..
och rå om de som står mitt hjärta nära..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar