torsdag 1 november 2012

Fyndat plåtskyltar & favorit hål iväggen med kulinariskt överdåd


fyndat stora reklamplåtskyltar

...tänk de har även loppis här nere ..
man kan ju lätt tro att det inte existerar i detta glam..bling...märkeskopieland där det nya är normen..
men så finner man lite godsaker..kul
skulle förvisso varit roligare om man hittade dessa på en bakgård där de skulle slängas men det var billigt ändå.
annarst har det regnat en hel del över oss men det svalkar gott i hettan..
min korta inspiro är denna lilla favorit/hål i väggen restaurang ..som vi besökt oändligt många gånger..
ligger mitt i bullerobångthai kvarteren..& drivs av en liten kärvänlig stillsam familj som alltid blir översvallande lyckliga när vi kommer..
inredningen är helt fantastisk smaklös men det blir så fint mitt upp i allt detta..






































...Holly min ängel som ligger och svalkar sig i poolen på dagarna och ställer sig framför den första bästa fläkt vi kommer förbi...
men inte ett klagande ord har kommit  över hennes små rosenläppar..
streber..
nu blir det Bangkok och China town..
gissa om kameran kommer gå varm.
.men har inte datorn med mig så inlägg tidigast i början av nästa vecka..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar