tisdag 30 oktober 2012

Rutinerna har satt sig..favoritbikinin gick sönder & ännu mer av det härliga.. goda

vacker text överallt


..efter en vecka i Buddhaland har rutinerna börjat sätta sig..
börjar dagen med en promenad till stora fruktmarknaden där man fyller stora korgen med allehanda utsökta frukter..mmmm.
vidare till inbokat förmiddagsprojekt
..idag var projektet..
hitta bikini..ja det blir verkligen ett projekt i detta land där små Asiater och smaklösa ryssar är majoriteten
stod och valde mellan en leopard och en rosaprickig..
inse...kvinnan som bara köper svart Panos..
hittade till slut en vit helt ok..
sen blir det några timmat vid poolen där lunchen intas..
upp till lägenheten för eftermiddagsfikat på balkongen med dator/IPade i knät..
har börjat gå igenom äldre blogginlägg och rensa upp lite..varvar med att spela  min nya favoritspel wordfeude..Aaaaaa..härligt onödigt lyxigt
sådant som jag aldrig skulle hinna hemma..
varje kväll är full av härliga hysteriska Asienintryck..
skulle så gärna vilja fota allt som kom min väg men med en treåring att hålla koll på i denna trafik så får det bli lite inblick i text..kulinariskt och bara härligt


























..Holly har drabbats av hybris ..
storhetsvansinne..
nu är poolen hennes och på nåder får de andra "låna" hennes och mamsens pool
..hmmmm..
även min IPhade får jag på nåder låna av henne..tur att jag har datorn & IPhonen med mig också..nördfamilj
men det är härligt skönt varmt..varmare än det ska vara nu vid denna tid men helt ok..
nu är kl åtta snart här nere och jag ska ta min sedvanliga kvällssimtur i poolen med dithörande massagestund
..finns ju inget bättre och vilsamt..
lisa för själen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar