måndag 8 oktober 2012

höstdagar med guldkant...&önsketing från Granit

svåra kval på morgonkvisten..


...dagarna flyter på i rasande fart...
de fylls av härliga höstdagar ..skapande och mången kulinariska utflykter..
vi har hunnit med en runda till Aspuddens parklek för att kela med de fyrfotade och det har bakats..målats och umgåtts med mina älsklingar..
min oerhört korta inspiro för dagen är sköna utflykter och dessa " jag vill ha saker " från favoriten 
slutar aldrig förundras hur jäkla duktiga dessa damer är som står bakom Sveriges absolut stilsäkraste butiker
att sen två av mina favoritkedjor slagit upp portarna bredvid varandra på Drottninggatan ..blir ju att morgonkvalen tätnar..

hmmmm....känner mig otrogen om jag väljer den ena före den andra..
men det blir nog mest espresso house..tjejerna bakom disk hör till de allra gulligaste i stan






































..lilla parken vid jarla plan är en stor favorit..
fiket är abolut så rätt att sitta i höstsolen och inta deras fantastiska ..brunch..frukost eller lunch medans barn och vovvar springer omkring på gräsmattan bredvid..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar