onsdag 15 augusti 2012

Styckscheman...le comptoir general & Lovisa lagar kulinariska rätter

styckscheman på handdukar kom idag


..härlig morgon som börjades med långfika på känd kedja vidare till park och tillslut i gamla stan i Lenas ateljé..mysfaktorn var på topp..
med senare båt ut till ön för att plocka upp leversans vid kajen
mycket var restat men dessa otroligt fina styckscheman handdukar kom iallafall..
nu är det mycket slakttema i butiken
..men ..men..jag har alltid varit svag för old butcher shop feeling
dagens inspiro är
 detta knasiga ..härliga le comptoir general. som är inhyst i ett gammalt stall i
 Paris























..dagen avslutades med att Lovisa lagade spännade mat till mig o Holly som vi intog med start på balkong och avslutades på gården där Holly älskar cykla runt på sin trehjuling
..mina fina älskade döttrar..
vad skulle mitt liv vara utan dem..
tomt och meningslöst


1 kommentar:

  1. Host host...

    ...mina fina älskade döttrar...& SARA!!

    Du är bäst!

    SvaraRadera