söndag 3 juni 2012

Tryckeriet är redo..spännande konstnärskaraktärer i Volkskrant & regnet fortsätter vräka ned

fyllda färgburkar och ordning i tryckeriet

..sädärja då har man överlevt det värsta Junivädret på 86 år
..bra jobbat..
det finns liksom inga ord för hur kallt och usligt det varit på ön i dagarna två..hmmm..
men hade besök av min vän Leila med gosse så vi myste ihop oss med värmeelement och godsaker i Lördags..
Nu idag har det varit ok med både projekt..väder och de tappra besökare som kommer ut..
 har iallafall hunnit gjort ordentligt fint och fyllt på både det ena och det andra tills soligt väder och invasion kommer..
min inspiro idag blir vyer från ateljén/tryckeriet och bilder från tidningen Volkskrant som varje vecka tar in en bild på en udda spännande karaktär/konstnär och deras speciella utrymme..kreativa plats
roligt ..speciellt och mycket inspirerande.



























maffigt med dessa färgburkar på lång lång rad
..inbjuder till kreativa handlingar..
och mina favoritörhängen som jag trätt upp på tjocka bomullssnören..svårt att visa smycken
 ..tycker jag ..blir lätt lite töntigt..
jaha en regning blåsig dag väntas igen..får se vad jag ska fylla den med..
ett företag är inbokat imorgon iallafall..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar