tisdag 19 juni 2012

Rockar loss med smycken..sköna taxar i soffan & stormig fikastund

favoritmugg från krukmakeriet


..underbara blåsiga intensiva dagar med mången projekt..
igår var jag ensam i butiken och mellan storbakning av cupcakes rockade jag  fullständigt loss på smycken..hmmm..
det är ju sådär när den skapande euforin sätter klorna i en så blir resultatet sisådär..
när man är inne i denna bubbla blir ju allt så jäkla fint och man skrattar högt av glädje
..dagen efter fnissar man högst lite diskret..
ja ja idag har jag lyckats boka in två företagsgrupper efter varandra  och då skulle den ena ha " fikastund"
långbord vid vattnet var tanken

...har det någonsin stormat såhär??
men ve den som ger sig..
har härmed förklarat krig mot detta eländiga väder
..ska banne mig ha uppe mitt stora parasoll trots stormbyar..har kedjat fast det i väggen och pålar ned på andra sidan ..
jag vinner..eeee
vidare häftade jag  fast duken i bordet och lade stenar i allt..
min inspiro denna dag är den breda smyckeskulturen ute i butiken
 "allt från bajshalsband till nya favoritringkors"
och detta vackra hem från
blev genast sugen på taxar i inredning
































..visst ser det mysigt ut.
.men ack vilken storm..
men bra blev det för alla inblandade..
imorgon blir det en lugn o skön dag med många barn..grannflickorna ska hänga med oss ut ..
och solen har lovat titta fram några timmar..mmmm





1 kommentar: