måndag 16 april 2012

Magasin36..Lena M design & solstädat balkongen

lika barn leka bäst


..morgon startade med en solig vårpromenad till gamla stan..
ett fantastisk frukostbord stod uppdukat i Lenas ateljé..
Holly hade slagit in paket till Cilla som älskar att öppna paket..
en liten hatt och en varmfodrad jacka fick hon idag..är inte riktigt säker om hon uppskattade själva gåvan..hmmm..men söt var hon i dessa  
annars har det vårstädats på balkongen idag..
solen värmde så gott medan det slängdes..sopades och skurades..skönt att få ordning på stället innan Fjäderholmarna fast i år tar jag det lugn med träd och buskar för vi kommer ju tillbringa de flesta sommarkvällar där ute..
så om jag får gissa kommer den mest befolkas med partyglada förfestande tjugoåringar när vi inte är där..
ja ja det är väll bra att den blir använd av någon
dagens inspiro är Lenas butik/ateljé och alla hennes fantastiska småtavlor ..sen har magasin 36 grundare Anders startat blogg med inspirobilder
vill ha precis allt i både dessa olika men fantastiska butiker
































..har lagt in bilden på en oljemålning av mig förut från magasin 36 men tycker den passar så bra där..
eftermiddagen förflöt på solig balkong där det fikades med både döttrar..tänk vad jag är lyckligt lottad
imorgon har jag lovat gå till Junibacken..
intressant..
förra gången tog vi rekord i kort vistelse..Holly är ju livrädd för skrotnisses stora apa..
men nu ska hon minsann pussa o krama..
jaha jag tror nog på en favorit i repris..



1 kommentar:

  1. Ser så fram emot att komma ut till ön och se allt fint du byggt,Kramkram

    SvaraRadera