torsdag 26 april 2012

kakeldekorationer..styckshcemamagneter & ensam dag på ön väntas

styckschemamagneter på plåt..

..vilka dagar på ön..
blåsigt..kallt..frost på borden inne så förstår ni läget..
sjuk o febrig tillika grining sjuk mammig treårstrotsig Holly som konstant hänger i knävecken..
och med hög röst protesterar 
men roligt det är iallafall..
jag går på någon konstig energi som bara skaparkraften kan ta fram.
.fast att allt i princip gått käpprätt åt helskotta ..
 blandannat så har alla leveranser till butiken inte kommit som utlovat.. 
nu öppnar jag på Lördag med en jäkligt snygg butiksdel men tom på saker..trist 
imorse tog jag ut en av mina större målningar men den ser ut som ett frimärke med sina två meter
..men maffigt blir det
men lite har jag som jag ömsint grupperat för att fylla ut de ekande hyllorna..
min klara inspirodagsfavoriter är kakeldekorationerna som inte är självhäftande utan man kan ändra hela tiden ..passar en kvinna som tröttnar innan hon är färdig med en sak..
sen mina överdrivna stora magneter satt som gjutna på plåtväggen..mmmmm..
























just det ..har kaklat vägg utomhus också..
Janne vaktmästaren på ön har alltid ett vakande öga på mig
 han brukar faktist ha befog för det
" för jag är kvinnan som kanske inte alltid håller mig inom ramarna"
..hmm..men han brukar vara mutbar med fin whisky..
så jag brukar bli förlåten till slut..
imorgon har jag krävt av Ralf att wabba för nu måste jag få göra något tills vi öppnar..
en hel dag ute på ön själv  yipppiii






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar