lördag 3 mars 2012

Nu börjar jag riva på Fjäderholmarna..vår i luften & Anders Schonneman

stora svarta plåt till väggen blir fint

..härliga dagar på Fjäderholmarna..
ligger så mycket byggvirke som ska slängas för de bygger om stora krogarna ute på ön..
gick och pratade med byggherren på den ena av dem och frågade om jag fick ta 
-Ta hur mycket du vill..
ja då känner han inte mig...vart tog allt bråte vägen..?
till nammpla givetvis
hittade så fina slitna rostiga byggplåt på fyra meter som jag ska borra fast på ena väggen "ända upp till tak" i ateljén
superfint..och vansinningt roligt att fynda sådana läckerbitar
dagens korta inspiro går i varma soliga bilder från ön givetvis men också från fotografen




































..tänk om några månader när vi fått stil på bygget och sitter i sommarsolen och njuter av vårt verk..
men tills dess är det ett slit som heter duga som jag har framför oss..
tidigt imorgon bär det av igen..









1 kommentar:

  1. Hey
    Anders Schonneman
    I enjoy your blog!, This unique is just a totally nicely structured posting, I do appreciate the writing
    Thank you!

    SvaraRadera