söndag 11 mars 2012

gått från Kyla..regn..värme i dagarna tre..& Saras bilder


härliga dagar ut till Fjäderholmarna

...jag lever..
knappt..
har gått upp tidigt och jobbat till sent nu tre dagar..
 med ett tempo som är högre än vad jag brukar och de som känner mig vet att då är det illa ..men har en måstelista som ska vara klar innan Onsdag då vi sticker..
min arma kropp kan knappt röra sig..men är strålande lycklig för jag kan inte ha det bättre än med en kofot i ena handen och den andra med penslar eller släpandes på all bråte..helt underbart.
dagarna tre har gått i kyla ..regn och idag strålande solsken och en värme som ger mersmak..
hittade dessa fantastiska fyra meters svart plåt som jag borrat fast vid den ena väggen annasr har det rensats mest och placerat ut saker som jag tänkt behålla och grupperat för få känsla men loftet och köket är klart  kioskdelen börjar få form ..
kommer bli så fint när allt är klart..jättekul att komma hem och bita tag i allt ..
min inspiro är då lilla naampla under utveckling och dessa fina bilder från mitt andra skapande tillhåll som Sara tagit  när vi gjorde plåtningen förra veckan..































Idag har jag o Holly gått på sakletar/upptäcksturer och hittat en massa "fina"saker..fantastiska dagar tillsammans även om jag fick en av dem ensam att röja runt..
annars har vi fullkomligt stupat isäng när vi kommit hem ifrån långa dagar..
sjön och allt slit suger musten ur en..det är nog bra att vi åker på Onsdag annars hade jag jobbat ihjäl mig..
det är dags med tropisk värme och massage två gånger per dag..för att bygga upp sig tills jag kommer tillbaka..
nu blir det serien äkta människor..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar