torsdag 5 januari 2012

Önsketing från The French Trader..Glen Proebstel & överfyllda bord

lika som bär är Holly och min brorsdotter..de ljusa.. söta o fina






lika mörk i syn som sinne
 för han inte får smaka på alla läckerheter

..så har huset varit fullt och intensivt med många glada skratt..
mycket mat och annat kulinariskt
..även en gårdaagskväll i skräckfilmens tecken med bror och hans barn
..mysigt & läskigt värre
..passar på att skriva lite inspiro när brorsfamiljen är på stan och fyndar och lilla Holly tar sin siesta
..för mig är dagens inspiro..
dessa fynd från saksamlarföretaget The French trader,
som luskammar Frankrike,Belgien och Storbrittanien på vackra antika ting.. 
även fotografen Glen Proebstel från Melbourne
 och givetvis mitt vita träbord som varit omringat av vänliga själar och överfyllt med kulinariska rätter dessa dagar..





























..nu vaknar snart mitt lilla hjärta 
och bror med familj ramlar snart innanför dörren
 och det blir tjo och tjim igen..
även om det är härligt med huset fullt så saligt äro denna lugna stund jag får för mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar