måndag 26 december 2011

Styckschema..Jeper Walderstens bok i klapparna & Svartvita inspirations hem


..härliga befriande annandags skratt


hoppas ni haft det underbart med era familjer..era nära och kära
svullat i allehanda julkulinariska läckerheter..
...själv har jag och stora dottern legat nedbäddad några dagar i denna eländiga maginfluensa som huserat hemma hos oss ..
ironiskt ..
..attans att pricka in den dag på året som man verkligen vill svulla och som vi sett fram mot denna dag
..ödet är nyckfullt ibland
..men men jag har och kommer ta igen med måtta det säjer jag er alla..
ut på stan iallafall med start med braklunch på Pizza hut..det gäller ju att börja stort..
..vidare något mattare än vanligt men med hopp om livet trängdes vid runt bland alla som ville fynda fina saker
..hmmmm..det blir en ordentlig runda på stan imorgon för nu stundas många firanden framöver när mina nära o kära fyller år omvartannat..fina paket ska det vara..
något annat som är fint är ju mina klappar som låg under granen
..stålkorgar..jepers nya bok..ett otroligt vackert styckschema och otroligt stort svartvitt fat
..lyckan och saligheten äro stor..
vackert är det även hos dessa hem i Amsterdam ett av dem är  hos den kända bloggerskan Desirée som driver den mycket inspirerande bloggen vosgesparis..
















       


























..ja nu har jag tagit igen med måtta..ligger helt däst på rygg i soffan och kan knappt ha datorn på magen
..mmm..härligt att vara tillbaks till det vanlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar